Friday, January 29, 2010

کافه سکوت

بسته ی پیشنهادی آخر هفته
از اونجائی که برخی از دوستان و مخاطبان دیروز و امروز وبلاگ از رخوت و کمتر به روز شدن این وبلاگ از من به طرق مختلف گلگی می کردند ؛ که خب عذرشون هم موجه بود! اما خب فکر منم بکنین! مگه من چندتا دست دارم، علی ایّحال از اونجائی که این وبلاگ رو خیلی دوستدارم (شاید بخاطر قدیمی بودنش) تصمیم گرفتم، یک برنامۀ ثابت براش بگذارم تا شاید موجبات جلب رضایت دوستان و مخاطبان «سکوت» مهیا بشود.
منظور از برنامۀ ثابت صرف نوشتن و تولید محتوا نیست. تصمیم گرفتم برای آخر هر هفته یک بستۀ فرهنگی آماده کنم تا شما عزیزان در فراغت و تعطیلات آخر هفته تان این بسته را بجورید و شاید آنچه خواستید در آن یافتید!
این کار (یعنی تولید بستۀ فرهنگی – خبری ِ آخر هفته) را به دو دلیل انجام میدهم. اول اینکه من خودم در طول هفته اخبار فرهنگی را در سایت ها و بعضی روزنامه ها و خبرگزاری پیگیری میکنم. بخودم گفتم نتیجۀ این (بقول قزوینی ها : کاویدن) و جستجو کردن شاید به درد یکی غیر از خود من هم بخوره بنابراین تصمیم گرفتم اونها را آخر هر هفته برای شما همینجا منتشر کنم. اینطوری هم گلایه ها کمتر میشه هم یه خیری ممکنه به دیگران برسه!
این پیشنهاد رو به بقیّه ی «وبلاگها» ؛ مخصوصاً دوستان ِ لیست ِ آقای خدابخش» هم می کنم که اگه فرصت کردن و حوصله اش رو داشتن هم اینکار رو انجام بدن! حالا نه در حوزۀ فرهنگ و هنر و اینطور چیزها در هر حوزه ای که دغدغه و علاقه ی بیشتری نسبت بهش داشتن!
دست آخر هم این را خدمت شما بزرگواران عرض کنم که از آنجا که اینجا وبلاگ و محل برای بیان آرا و نظرات است (لطفاً رأی مرا ندزید!! = دوستان ارزشی قضیه را امنیتی نکنید شوخی بود) پس من اگه نظر و دیدگاهم را راجع به مسئله، گزارش یا رویدادی ارائه دادم به من خورده نگیرید که تو اخبار دستکاری می کنم. چون اینجا یک وبلاگ است نه یک سایت خبری و این هم طبیعی ست که من نظراتم را در مورد مسائل مختلف در حوزۀ فرهنگ بیان کنم. البته این قول را میدهم که سعی کنم عدالت را رعایت کنم. من میخواهم یک کم بیشتر از یک کم برای این بسته وقت بذارم. پس لطفاً قضاوت در مورد خوب یا بد بودنش با شما

ارادتمند
محمد تاج احمدی
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده