Wednesday, January 06, 2010

علیرضا شیرازی مدیر بلاگفا بخواند!

خدا را شکر که الآن وبلاگ علیرضا شیرازی مدیرعامل بلاگفا بالا نمی اید وگرنه الآن من آنجا بودم و هرچه از دهنم در می آمد به این مردک ِ ..... میگفتم!
واقعاً راست گفته اند به جنس ایرانی نمی توان اعتماد کرد. سرویس بلاگفا هم من جملۀ همین اجناس است!
هروقت عشقش بکشد بالا می آید هر وقت هم عشقش نکشد بالا نمی آید
هروقت عشقش بکشد و یا از قیافۀ هر وبلاگی خوشش نباید بدون اعلام قبلی به صاحب وبلاگ، اکانت طرف و کل آرشیو کاربر بیچاره را پاک می کند!
الآن هم از انروزهایی است که بلاگفا عشقش طبق موعد مقرر میخواهم آوانگارد را به روز کنم، و مانده ام معطل چه خاکی به سرم بریزم!


به خدا اگر آرشیو وبلاگم نبود و وبلاگم با همین آدرس شناخته شده نبود، جول و پلاسم را جمع می کردم و آوانگار را هم می آوردم بلاگ اسپات!
واقعاً راست گفته اند
به هیچ کدام از محصولات وطنی نمی توان اعتماد کرد!
نه محصولات سخت افزاری نه محصولات نرم افزاری!!!!
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده