Monday, June 04, 2007

دانلود آهنگ های امینم - Queen


در این پست آهنگهای یکی از بعترین گروههای راک کلاسیک رو ( که به شدت به اون علاقه مند هستم رو برای دانلود گذاشتم. و برای همین در این پست بیوگرافی این گروه رو نوشتم و در پست بعد مطالب (از دیدگاههای شخصی خودم رو) در مورد این گروه می نویسم.

Freddie Mercury يا همون فرخ بالسارايك ايراني الصل زرتشتي بوده است -در هزاره اي كه گذشت Queen به عنوان برترين گروه موسيقي جهان بعد از Beatles از سوي آكادمي بريتانيا انتخاب شد. -آهنگ Bohemian Rhapsody (حماسه كولي)علاوه بر دريافت جوايز بيشمار در دوران حيات Queen به عنوان برترين آهنگ هزاره گذشته انتخاب شد. -در بين 100 آلبوم برتر هزاره گذشته تنها 10 آلبوم از Queen به چشم مي خورد. -و نكته ديگه اينكه فردي مدت ها قبل از مرگش از بيماريش خبر داشته و اتفاقا زيباترين و تاثير بر انگيز ترين آثارش را هم در اين دوران ساخته بود. -يكي از همين آهنگ ها كه شايد بتوان گفت برجسته ترين آن ها هم مي باشد The show must go on (زندگي همچنان ادامه دارد)است كه جزو آخرين كارهاي فردي قبل از مرگش مي باشد. اين ترانه ركورددار بيشترين پخش در راديوهاي آمريكا هست. -يكي ديگر از ترانه هاي بيادماندني Queen ترانه المپيك 1992 بارسلونا بود كه فردي آن را همراه با يك خواننده اپراي زن اجرا كرد و چند وقت بعد از مرگش در آن مسابقات طنين انداز شد. -در مورد ْQueen حرف بسيار است كه انشاالله در موقع ديگري صحبت خواهيم كرد فقط همين از اعتبار و محبوبيت Queen بس كه بعد ازمرگ فرد در كنسرتي كه به احترام او برگزار شد بيش از 6.3 مليون نفر در بريتانيا و بيش از 1 ميليارد نفر در سراسر دنيا در بيش از 70 كشور جهان به تماشاي اين كنسرت و هنرنمايي گروه هاي بزرگ و شخصيت هاي هنري مشهور از جمله متاليكا .التون جان. گانزن روزز .اكستريم.ديويد باوي و جرج مايكل كه ترانه هاي فرد رو اجرا مي كردند نشسته بودند
1970
فردی مرکوری ( خواننده ) , راجر تيلور ( درامر ) , برايان می ( گيتاريست ) و مايک گروز ( بيسيست ) گروه کوئين را تشکيل می دهند . گروز خيلی زود پس از دو ماه از آغاز به کار گروه جدا می شود و باری ميچل جايگزين او می شود . از نظر فردی مرکوری نوای گيتار برای ميچل مشمئز کننده است .
1971
باری ميچل پس از آگاهی از نظر مرکوری گروه را رها می کند و به خانه مادرش باز می گردد . جان ديکن که جايگزين او شده با نوای سحرآميز ساز خود حتی قلب مرکوری سختگير را تسخير می کند . " کوئين " هنوز رونق نيافته و اعضا هر يک به کاری مشغولند ؛ فردی فروشنده پاره وقت يک سوپر مارکت , جان معلم خصوصی گيتار , برايان طراح دکور و راجر در حال مطالعه بر روی پروژه رشته تحصيلی اش - بيولوژی - است .
1972
مدير متهور شرکت پخش و ضبط Trident Audio Production دل به دريا می زند و با گروه برای ضبط چند ترانه قرارداد می بندد . فردی با همکاری برايان , آرمی برای گروه طراحی می کند .
1973
نخستين ترانه گروه با عنوان Keep Your Self Alive از ايستگاه های معتبر راديويی لندن پخش می شود . در اواخر سال گروه نخستين تور موسيقی خود را برگزار می کند .
1974
گروه کوئين در استراليا اجرای زنده ناموفقی دارند و از سوی تماشاگران هو می شوند . اين شکست با موفقيت آلبوم دوم گروه با عنوان Queen 2 جبران می شود . ترانه Seven Seas Of Rhye کوئين را در آمريکا مشهور می کند .
1975
تور آمريکا با موفقيت کامل همراه است ( عليرغم اين که فردی با بيماری ويروسی سختی در طول تور دست به گريبان است ) . ترانه Now Im Here تبديل به محبوبترين ترانه سال آمريکا می شود و خوانندگان نشريه معتبر موسيقی Melody Marker به اتفاق کوئين را به عنوان برترين گروه سال انتخاب می کنند .
1976
کوئين در اوج است . جوايز متعدد , کنسرت های موفق و پر تماشاگر و عرضه دو آلبوم جادويی با عنوان A Night At The Opera و Bohemian Rhapsody کنسرت گروه در Hide Park لندن پانزده هزار تماشاگر دارد . در پايان سال مستند Queen At The Rainbow از شبکه های مختلف تلويزيونی اروپا و آمريکا پخش می شود .
1977
از سوی آکادمی موسيقی بريتانيا ترانه Bohemian Rhapsody به عنوان بهترين ترانه بيست و پنج سال اخير معرفی می شود .
1978
اختلافات داخلی : جان ديکن در مصاحبه ای تلويزيونی مرکوری را يک " مستبد خودرای " خطاب می کند و ميانه شکرآب می شود . گروه در خطر انحلال است اما با ميانجيگری التون جان , جان و فردی با يکديگر آشتی می کنند . دو ترانه Spread Your Wings و Bicycle Race محصول اين سال هستند .
1979
کنسرت گروه در برلين به علت اغتشاش اعضای يک گروه آنارشيست به آشوب کشيده می شود . مرکوری پس از اقامتی دوازده ساعته در بازداشتگاه پليس قسم می خورد که ديگر به آلمان باز نگردد . آلبوم Live Killers در جولای و سه ترانه Love Of My Life , Don't Stop Me Now و Crazy Little Thing Called در دسامبر به بازار عرضه می شود .
1980
آلبوم The Game با فروش 45 ميليون نسخه ای خود در اروپا و آمريکا همه را به حيرت وا می دارد . شماری از بهترين ترانه های گروه از جمله Save Me , Play The Game , Another One Bites The Dust و Need Your Loving Tonight محصول اين سال هستند .
1981
کوئين به شرق دور و آمريکای جنوبی سفر می کند . در سائوپائولو کوئين در حضور دويست و پنجاه هزار تماشاگر اجرای برنامه می کند ( درست مثل آريان خودمون )
1982
ديويد بووی و فردی مرکوری ترانه Under Pressure را با همديگر می خوانند . دوازدهمين آلبوم گروه با عنوان ht Space پرفروش ترين آلبوم موسيقی سال می شود .
1983
اعضای گروه موقتا از هم جدا می شوند تا آثار انفرادی خود را عرضه کنند . برايان آلبوم Star Fleet را تنظيم و ضبط می کند و فردی مرکوری Love Kills را برای نسخه مرمت شده متروپليس فريتز لانگ تنظيم می کند .
1984
آلبوم The Works و پنج ترانه Its a Hard Life , Hammer To Fall , Radio Ga Ga , I Want To Break Free و Thank God Its Christmas حاصل فعاليت گروه پس از وقفه ای يک ساله است
1985
فردی مرکوری آلبوم انفرادی Mr Bad Guy را روانه بازار می کند . کنسرت ريو دو ژانيرو ( با دويست هزار تماشاگر ) و ويمبلی ( با هشتاد هزار تماشاگر ) در اين سال خبر از محبوبيت روز افزون و خدشه ناپذير کوئين می دهد .
1986
فردی مرکوری تنظيم موسيقی فيلم کوه نشين ( High Lander ) را به عهده می گيرد . ترانه ای که با عنوان A Kind Of Magic برای اين فيلم می خواند در آلبوم جديد گروه به همين نام وارد بازار می شود .
1988
شانزدهمين آلبوم گروه با عنوان Miracle فروش نااميدکننده ای دارد . اما سه ترانه انفرادی گروه با عناوين The Invisible Man , Scandal و I Want It All گروه را همچنان در اوج نگه می دارد . در پايان سال فردی از بيماری علاج ناپذير خود مطلع می شود .
1989
عرضه هفدهمين آلبوم گروه با عنوان Innvendo مصادف با وخامت حال فردی مرکوری می شود . او به مدت سه ماه در بيمارستان گاسفورد مينکز لندن بستری می شود .
1990
آکادمی موسيقی بريتانيا به مناسبت بيستمين سالگرد تاسيس گروه کوئين مراسم باشکوهی برگزار می کند . در دسامبر اين سال فردی بر اثر پيشرفت بيماری فوت می کند در حالی که اجرای مجدد ترانه Bohemian Rhapsody در صدر جداول محبوبترين ترانه های روز اروپا و آمريکا قرار دارد.

این هم آهنگهای کوئین. برای دانلو هر آهنگ روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی Save Target As... رو انتخاب کنید:














  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده