Monday, June 11, 2007

لیک های خواندنی

سلام
از زمانی که اقدام به گذاشتن آهنگ برای دانلود کردن در وبلاگ نموده ام عده ای از دوستان که خودشان نیز دستی بر آتش وبلاگ نویسی دارند می گفتند که من با اینکار قصد پرکردن خلاء ناشی از بی محتوائی وبلاگ را داشته و در آینده ای نه چندان دور در وبلاگ من چیزی جز موسیقی های قابل دانلود پیدا نمیشود .من در جواب این دوستان ترجیح میدهم سکوت اختیار کنم و و در عمل نشان دهم که چه روشی را در پیش گرفته ات تا به قول خود ایشان مرور زمان همه چیز را ثابت نماید.
به خاطر اینکه بتوانم آرشیوی از لینک ها ی ارائه شده در وبلاگ داشته باشم آنها را از این به بعد در این قسمت ارائه میدهم و در صفحه ی جدیدی لیست آنها را به نمایش خواهم گذاشت. در مورد موسیقی های وبلاگ نیز اینکار را خواهم کرد
علاوه بر این چند لینک مناسب هم که ماحصل وبگردی اینجانب است را یک نگاهی بیندازید، ضرری ندارد:
چه کسانی تیغ زنگیان مست را تیز کردند؟ حسین احمدی و طرح تهاجم فرهنگی
به ایرانی بودنتان به خاطر ایت ا... خمینی افتخار کنید! این حسین درخشان برای من از همان اولش هم مشکوک بود
اعتراض محافل مذهبی هند به صحنه های سکسی جواهری در قصر! سریالی که شخصیت های آن الگوی دختران ایرانی شده
یکبار انقلاب فرهنگی کافی بود! گفتگوی روزنامه ی هم میهن با دکتر سروش!
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده