Monday, October 18, 2004

جوابیه

سلام به اون دوست عزیزی که برام کامنت میزاره و حتی اسمشم نمیگه عرض میکنم که: آقا یا خانم محترم من بچه تهران نیستم که بخوام با گ ت ت سر و کار داشته باشم توی شهر کوچیک ما اونقدر مردم با آبرو هستن که به این راحتی ها تن به گدایی ندن و این چند تا گدا هم که تعدادشون از 20 تا فکر نکنم بیشتر بشه آخرین راه رو ( یعنی گدایی )رو انتخاب کردن و اونقدر از این کارشون شرمنده هستن که نمیخوان هیچکس اونا رو بشناسه چه برسه به این که انجمن و باند و از اینجور چیزا تشکیل بدن من هم اگه این واقعه رو تو وب لاگ نوشتم خواستم از جولان فقر تو جامعه در حال زوالمون شکایت کنم و اصلا قصد این رو ندارم که بخوام دم از بی عدالتی در حق کودکان و خانواده های بی سر پرست بزنم و افه حقوق بشر بذارم.دوما این ژیلا خوانم اگه بخواد مثل مریم کوچولو باشه ( که سگ کی باشه ) نمی تونه دووم بیاره بچه ای که بخاطر کمبود محبت به زنا اون هم با برادرش رو آورده هیچوقت تحمل سختیهای زندگی رو نداره (اونم زندگی کسی مثل مریم کوچولو رو) پس بهتره که جای خودش باشه .سوما من نمیخواستم این حرفا رو به صورت پابلیش (عمومی) تو وب لاگ بذارم ولی از اونجا که شما نخواستید (چراش رو نمیدونم) ایمیلتون رو به من بدید من مجبور شدم این حرفها رو اینجا بنویسم
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده