Friday, April 13, 2007

دانلود آهنگهای آنجلو بادالامنتی - Anjelo Badalamenti

سلام
خیلی ممنون از ایمیلها و کامنتهائی که برای من گذاشتید. امیدوارم که شایستگی ستایش شمارو داشته باشم. در ضمن آهنگهائی رو هم که درخواست کردید توی برنامه ی آپلودم داشتم. به مرور زمان تمام آون آهنگ ها رو براتون میزارم.
یک از بازدید کننده های بلاگ توی ایمیلی که برام فرستاده بود که این شعار هائی رو که توی وبلاگ گذاشتم کار خودمه یا مال کس دیگه ست. که من در جواب اون دوست عزیز و خیلی از کسانی که این سوال براشون مطرح شده باید عرض کنم که من سعی میکنم حتی الامکان نوشته های خودم رو توی وبلاگ بزارم و سعی میکنم که محتوای تولید شده تو این وبلاگ محصول ذهن خودم باشه. اگر هم مطلبی رو از قول کسی یا شعر شاعر دیگه ای رو تو وبلاگ گذاشته باشم اسم اون شاعر رو هم قید میکنم.
اما بریم سراغ دانلود موسیقی .به درخواست یکی از دوستان یکسری از آهنگهای آنجلو بادالامنتی رو برای دانلود گذاشتم.


The Straight Story - Country Waltz

Haunting and Heartbreaking

Fred and Renee make love

Red bats with teeth

Fats revisited

Fred's world

Police

ای يوزهای دشت سر سبز
چشمهايم ارزانی شما
ای بازهای ماوا گزيده بر ستيغ سپيد کوهستان
قلبم هديه ايست از برايتان
ای ماران خفته در اندرونه خاک
کالبدم خوراکتان
ای روح تنها
تو را بايد به که سپرد ؟
آنگاه که عشقی نيست؟

دوستدار شما - محمد تاج احمدی

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده