Tuesday, December 12, 2006

غیبت موجه

سلام. از این که اینروزها نمیتونم به موقع آپ دیت کنم، حسابی شرمنده ام. حقیقتش در حال نوشتن یه مقاله در زمینه ی هنر مردمی با همون پاپ آرت هستم. که انشالله بعد از اتمام حتما پی دی اف اون رو براتون روی وب میزارم.
راستی یه موقع فکر نکنین خدای نکرده من درگیر انتخابات شدما....
و اما شعر امروز

فکر میکنم به اینکه چرا من کبوترم؟
یا چرا ستاره میوزد به سمت باورم؟
سایه پر... پرنده، سایه ی گرگ، من شروع میشوم
می رسم به لحظه های اشتباه مادرم
مادرم شروع میکند دوباره درد را
لالالالالالا بخواب سایه ی سرم
فکر میکنم به اینکه سایه ی سرش چرا؟
کوچکم و ره به این معادله نمی برم
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده