Monday, September 11, 2006

اگه خدا بخواد یعضی ها سنگ جلوی پای ما نندازن اومدیم که بمونیم خب تو این مدتی که نبودیم وبلاگ قزوینی راه اندازی شد نمی دونم قضیه انجمنوبلاگ نویسان به کجا کشید آقای خدابخش آقای اشتری یا نویسنده وبلاگ نیلوفر هنوز هستن یا رفتن.در هر صورت اگه هستن که خوشحال میشیم با هاشون بلاگیم اگه هم نیستن که امیدوارم هرجا هستن خوش باشن.علی ایحال من تصمیم گرفتم تو سری جدید شعر ها و ترانه هام رو پابلیش کنم و اگه قابل بدونن به نقد یا تحلیل آثار موسیقی بپردازم .تا ه پیش آید. راستی باید خدمت اون دوست عزیزی که هم از وبلاگ من هم از وبلاگ خودش تعریف کرد عرض کنم بله من با ایشان یه نسبت فامیل دارم.منتها خواب زیاد نزدیک نیست.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده