Thursday, October 20, 2005

اين مطلب قسمتي از صحبتهاي حسين ابطحي و آيت الله منتظري است كه همين چند وقت پيش صورت گرفته :
در وسط صحبت، در فاصله ای که یکی از شاگردان داشت حدیثی از کتاب پیدا می کرد، ایشان از همان بالای صندلی گفتند احوال وبلاگ آقای ابطحی چطور است؟ خیلی این سخن ایشان برایم هیجان انگیز بود. وقتی جلسه تمام شد در حیاط بغلی چند لحظه ای خدمت ایشان رسیدم و دامادم آقا صالح هم همراهم بود. احوال خانواده و زن و فرزندانم را پرسیدند. هم یادشان بود من 3 دختر دارم و هم گفتند پارسال گفته بودی که داماد مثل پسر آدم است. با این سن و سال و این همه سختی این حافظه فوق العاده است. بعد هم در مورد تعداد مراجعه کنندگان به وبلاگ و میزان وقتی که برای سایت می گذارم پرسیدند، گفتم مگر می خوانید. گفتند گاهی. شرمنده شدم. بعد گفتند سایت من را هم می بینی تا بحال سه بار به دلیل فیلتر شدن آدرس آنرا عوض کرده ایم و آدرس آخری آنرا دادند. اسامی کتابهای خودشان که به تازگی بر روی سایت رفته را هم برشمردند. توجه این پیرمرد مرجع تقلید به سایت و اینترنت هم عجیب بود هم امیدوارکننده.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 comments:

 
ساخت سال 1388 سکوت.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده